Att festa i Torsby

Jag och min vän Sara tog tåget till torsby i går helt ovetande om vad som väntade oss. Inte var det röjj. Anders Pus. Snöigt och jävligt. Pumps med peeptoe. Efterfest vid halv 1. Korv med bröd och popcorn. Jag och Sara liftade med en tjej och en hund. Kom hem till Emelie där vi drack lite mer vin och åt godis tills vi till slut somnade. Hemfärd till älskade Karlstad. Vi var bara tvungna att äta en kebabpizza med strips på kebabhouse. Så det gjorde vi. Emma joinade också. Hon åt hamburgare. Sen hem och duscha.

Nu sitter jag här i sängen och är sjukt trött och funderar på varför vissa människor snackar en jävla massa skit om folk när de inte ens känner människan. Så lågt skulle jag aldrig sjunka i alla fall. Så sjukt onödigt. Mår man verkligen bra om man håller på så? Nej det tror jag inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback