Close your eyes

Direkt när jag vaknade i dag kom min syster och systerson och hämtade mig så åkte vi till Karlstad. Där åt vi mat och shoppade lite, eller jag shoppade inget för jag har inga pengar men ändå. Ja sen åkte jag hem till lägenheten och ja nu sitter jag och ser på Så som i himmelen och har nyss ätit potatissallad som älskade Stina hade sparat till mig, till det åt jag kyckling. Rätt skönt att vara själv efter omständigheterna men ja lite ensamt är det. Alla mina vänner är i sina föräldrars hem. Men jag ska kanske träffa David sen, får se.

Ja och i går fick jag reda på att mina föräldrar ska skiljas.
Så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen just nu.

<3

Kommentarer
Anonym säger:

Va? Men varför ska dom det?;( Och... förlåt att jag bara ringde p din dörr... Hehe, trodde du kanske var party sugen. <33

2009-02-21 | 19:29:07
Bloggadress: http://polkaglass.blogg.se/
Sofie säger:

Det funkar väl inte längre och så. Jo jag ringde dig för att jag ville prata och så. Blev lite rädd när ni knackade på sådär :P

2009-02-22 | 12:20:29
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback