Dying flowers

Igår var Emma och Sara här, vi åt, såg på film och skrattade i princip hela tiden. Sara åkte hem någon gång vid halv ett och Emma klockan tre. Så jag var fullt sysselsatt. I dag hade jag tänkt att jag skulle sova till två men icke, självklart vaknar jag vid tio. Fast jag vaknade inte av mig själv, utan av en skit jobbig kille som ringde på mobilen (svarade inte!). Han fattar verkligen inte att jag är sjukt ointresserad. Jag tycker att man ger ganska tydliga signaler om man inte svarar på sms, men han fattar verkligen inte. Känner mig så taskig också, men jag orkar inte. Ikväll blir det fest i Torsby, ska bli kul att testa något nytt ;) Och i morgon ska jag träffa David (: Kan nog bli en riktigt bra helg detta! Ja just ja i går shoppade jag lite också. Ett par skit snygga guldiga skor med träklack och så hittade jag en grå tröja :)



Vi satt och kollade på gamla fest bilder igår och vi hittade denna.
Vi fann den mycket lustig haha. Förlåt Keri!

Kommentarer
Keri säger:

Hahaha förlåt att jag var packar som ett as xP

2009-02-07 | 18:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback