Escape from this afterlife

Var på bio med Sara och Stina förut, såg på I taket lyser stjärnorna. Trodde den skulle vara bra men icke. Men några tårar kom allt. Jag och Stina har nyss förtärt pasta med ost och mjukost, ja som ni fattar så har vi inte varit och handlat mat på ett tag. I morgon blir det plugg, mat och inköp av träningskort. Känner för att sova i hundra år dock med en söt pojke som kollar mig i ögonen när jag vaknar. Och som sedan kliar mig på armen tills vi orkar att gå upp. Blä blä blä! Stina och jag är inte trötta alls. Vad ska vi göra med Henry? Jamen typ.

Kill i maggropen nu stänger jag dagboken

Detta skulle ha publicerats klockan ett igår. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback