Få ner lite ord

Har funderat nu lite under kvällen. Funderar på hur skolans design uppgifter skulle kunna bli lite roligare och mer inspirerande. Fast kommer inte så långt med mina funderingar. Men ändå det skulle vara roligt att få en alldeles egen och unik uppgift av design lärarna, noga utvald till just mig. Eller en galen vecka/månad men färg överallt och helt upp till en själv. Skapa något helt oväntat. Ja helt galet. För just nu är jag sjukligt trött på att designa reklamskyltar, ikeakartonger och att hålla på i illustrator. Kanske är det den långa vinter depression eller nån menstruell dysfori som gör att jag har tappat lusten till allting. Går ikring och tror att när det blir vår kommer allting att lösa sig. Men så kanske är fallet. Vem vet. Många i min bekantskap har också tappat orken till allting. Är det nån epidemi som går? Vill att alla mina nära och jag själv ska må bra. Att vi ska vara sådär super duper glada och kära. Ja jag skulle vilja se någon nära vara riktigt kär så att det lyser i ögonen på henne. Jag skulle vilja se mig själv kär också. Men det känns riktigt avlägset.

Nu ska jag sussilussa på kudden, så kill i maggropen nu stänger jag dagboken!

Kommentarer
karin säger:

karin . selaker @ hotmail . com

2009-02-04 | 17:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback