HATAR MATTE!

Seriöst jag kommer sååå bli underkänd. Men måste fan få godkänt! Magnus (min lärare) sa att provet var ingenting jämfört med hans första kärlek. Jag tror att det var så han utryckte sig i alla fall. Ja nu sitter jag och väntar på att digitaltskapande ska börja. Hem blir det sen och då ska jag skriva en hel uppsats i engelska. Måste, måste. Ska bli så otroligt skönt att åka hem i morgon (sunnemo) och äta maaat. Fajitas ska jag tillaga till familjen tror jag. Och busa och mysa med hundarna, kissen och fisken ;) Sen sjukhuset i Torsby på torsdag och då ska de se på fan, för jag vill verkligen ha bort födelsemärket. Fredag vet jag inte vad det bjuds på, men det märks (: Lördag blir det i alla fall Karlstad igen om det nu inte blir det på fredag. Jag vet ingenting just nu. Men rätt glad är jag i alla fall :) (D sov hos mig i natt). Bara jag får bort allt jobbigt, typ som engelsk uppsatsen. Sjukt jobbigt.

Nej nu ska jag designa bokomslag, PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback