I'm not a blondie

Jag tror att jag kan vara stark hela tiden, spela spel, men så himla lätt är det inte. Nån gång brister det bara.  I går klarade jag det helt enkelt inte. Ställde mig i duschen och jag var tvungen att sätta mig ner och gråta. Sen gick jag och lade mig i sängen och grät lite mer och så somnade jag. Vaknade vid 12 och så åt jag lite. Jag har lust att slå mig hårt för att jag sårar mig själv om och om igen. Samma dumma jävla misstag om och om igen. Och inte kan jag lova mig själv genom att skriva här att jag från och med nu ska sluta såra mig själv. Det går bara inte. Men jag kan försöka att låsa mig själv inne. Göra en mur på dörren så att jag inte kan komma ut. För jag behöver verkligen hålla mig inne ett bra tag nu. Och jag vet inte om det är männen/killarna det är jag ska skylla på. Men det känns bättre för mig just nu i alla fall. Nu ska jag gråta lite mer tror jag.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback