Löven ligger klistrade emot marken

Nu har jag verkligen städat överallt i hela lägenheten. Fast inte i Stinas rum, så snäll är jag inte mohaha. Jag fick värsta rycket när jag kom hem i morse. Gjorde scones, kokade ägg och började städa köksluckorna. Hemmafru Sofie typ.

I går så hade vi lite förfest här hemma, sen drog vi in till stan på den där festen. Gick och köpte mig en kall korv det första jag gjorde. Korv is the shit. Sen gick vi till festen som inte alls var som vi hade tänkt oss, dom dissade våran musik helt totalt. Fortsätt att lyssna på fjortisdunk, gör det! Haha. Känner mig rätt flummig just nu, baaar så ni vet. Ja sen så gick vi in på score och flörtade med biljard spelande boys. Pretty nice. Ja sen så köpte jag och Sara en korv till, fast nu varm och med bröd och ketchup. Sen var vi lite på burger också. Men där bestämde jag mig för att åka till David. Så det gjorde jag. De andra hamnade på efterfest på haga. Stina ranglade in här för nån timme sen. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan bege mig till Emma. Hur nu det ska gå till. Mat är något som ska köpas. Vågar inte ens kolla mitt konto i dag. Usch!

Ha en bra söndag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback