Om det fanns tid för nåt att växa

Jag vet inte varför jag har en sån stor ångest över att åka hem. Egentligen tycker jag att det ska bli otroligt skönt. Länge sen jag var hemma och har inte träffat mamma och pappa på jätte länge. Och ja komma hem och äta mat är verkligen inte helt fel. Helst skulle jag bara vilja hoppa över dagen i morgon och sätta mig på bussen till Sunnemo på en gång. Ångest laddade jobbiga Sofie. Att hon aldrig kan slappna av. Vad har jag gjort i dag då? Jo jag har badat, har nog aldrig varit så skönt som det var i dag. Ja sen har jag skrivit lite på uppsatsen sen teve och mys. Nu sitter jag här och är tankspridd. Blä. Blä. Blä. Tänker på väskor också, men är det ovanligt? Jag vill verkligen ha en svart vardags väska som jag får plats med datorn och en massa grejer i. Tänkte att jag skulle vänta tills Paris, men min tygväska håller inte länge till. Topshop har många fina.

Info om Winnerbäcks låt Dunkla rum.. Tyckte att beskrivelsen var så fin.

En vän gick ner sig så fullständigt och det var frustrerande att inte ha nåt att komma med. Ingenting att pigga upp med. Lika trött själv på krogkösmentaliteten och ge folk vad folk vill ha och ta sig framåt och upp hela hela tiden. Listor överallt, tio i topp, se ut si, tyck så. Hur begåvad är du? Testa dig själv. Jag har full förståelse för alla som bara avgår och lägger ner.


Godnatt och sovsött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback