Sportlovsbabbel

Kom hem till Sunnemo igår, sov hos Emma och såg på film tills vi somnade. I dag har jag varit på isen och myst med Olivia, Emma och Stina. Vi grillade korv och åkte skridskor. Simon tittade förbi med bilen också. Vi hade stora planer där ett tag med att åka pulka efter bilen men tydligen var det enormt svårt att få tag på en pulka. Sen maraton klippte Emma oss alla, riktigt härligt med fräscht hår. Länge sen vi allihopa var samlade på en och samma gång så detta måste vi göra igen tycker ja. Ja vad har jag gjort annars då, ätit den bästa måltiden ever också haha, färsk tortellini och mammas underbara räkgryta. Det går inte riktigt att beskriva känslan av perfektion där. Förövrigt åker jag troligtvis tillbaka till karlstad i morgon, får se om jag orkar. I morgon hade jag också tänkt att träna (åka skidor?) och städa fiskskålen (på mammas befallning). Jaja bara en massa babbel från min sida men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback