Adifferentwayofbeingyoung

Tänkte slänga in något kort så här på kvällen. Efter förra inlägget så har det inte hänt så mycket nytt, låg kvar under täcket tills Stina kom hem. Ja vad gjorde jag sen.. låg kvar under täcket. Jo det var precis det jag gjorde. Började kolla på en deep film på en random kanal. Sen fick jag och Stina en idé om att starta en "hemlig" blogg. En blogg om allt som rör sig i våra huvuden, ja om nästan allt som händer i våra liv. I bland kan man nästan tro att vi är med i en film haha. Det kommer så sjukt mycket ur våra munnar när vi väl har satt i gång att diskutera. Mest diskuterar vi livet och dess innebörd. Intressant jag vet. Men men vi spånar på namn och det är bara vissa som kommer få tillgång till denna källa av liv. Maila mig eller nått så kanske ni har turen att få läsa ([email protected]). Nej gud så jag svamlar. Ska sussilussa på kuddeludden nu.

Sov sött <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback