Dumb

Har gjort om bloggen till jag vet inte vad. Allt ser konstigt ut. Ser bättre ut i firefox än i safari. Men jaja. Bara det ser någolunda ut i mina ögon. I dag har jag nästan suttit på en stol i köket med en filt runt mig och hållt på med skolarbetet. Men nu är en sak klar i alla fall. Och färgerna består om man säger så. Jag har just sett klar på sex and the city och jag har feber och ör ont. Mamma var här förut hon lämnade spår. Jag gillar min mamma. Ska gå och lägga mig nu och bli frisk och så får jag se om jag orkar masa mig upp till skolan.

En fin text som är tagen ur Lars Winnerbäcks biografi


Och kär var jag och vi lärde oss det goda hos livet tillsammans, vi hånglade i soffor och skaffade oss en referens i kyssar och smaker. När året var slut var jag så fylld av intryck att jag trodde huvudet skulle blåsa av som en champagnekork.

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback