I tried to be

Sitter in da school, har nästan typ just anlänt. Kallt som attans var det att gå ifrån Herrhagen - Emma. Men jag lever och sitter på en stol i skolan och göra nada. Åt två ostmackor hos Emma det va soft, brukar inte kunna äta frukost höhö. Och i går mixade Emma ihop något äckligt i mixern, men vem åt inte upp det om inte jag. Gud jag känner mig på att denna dag kommer att bli dryg as hell. Jag vill bara åka hem, sova en timme och sen träna skiten ur mig (men har dock inget träningskort) Men får la sätta mig på pilatesbollen och göra några övningar, fast det kommer jag säkerligen inte att göra. Nej nu ska jag läsa typ 10000000 bloggar och lyssna vidare på Lasse på spotify.. Adjöken

se dig om
det är här du bor
där hänger jackan
där står dina skor
vilka öden förde skorna hit
nu är liten stor
nu är himlen vit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback