I wanted to see you

Blev some shopping i dag. En party outfit for my birthday, fun or what?!



Ett kedjehalsband ifrån MQ, fint fint är det.



Ett svart skärp med nitar ifrån Jc barnavdelning.



Bra bild. Ett svart långt linne med knappar och ficka ifrån MQ.

Jag hade tänkt mig detta och klackar till. Tror det kan bli fancy shit alltså.

I dag var jag på banken och fixade en dosa så att jag kan betala räkningar. Så nu blir det nätshopping haha. Sen så gick jag och Sara staden. Just nu sitter jag och kollar på filmen "en dag i livet" med Stinis, sen vid tolv ska vi ta bussen till norrstrand och möta upp Sara. Ska få min present och ja inviga min födelsedag ;) Lite knasig idé haha.

Kill i maggropen nu stänger jag dagboken

Kommentarer
Karin säger:

duuu nu var jag extermt modebloggig i min blogg. om skor! det är väldans fab med second hand och sånt min kära bloggvän! haha skorskorskor

2009-01-29 | 23:37:19
Karin säger:

duuu nu var jag extermt modebloggig i min blogg. om skor! det är väldans fab med second hand och sånt min kära bloggvän! haha skorskorskor

2009-01-29 | 23:37:35
Bloggadress: http://4ebloggen.blogspot.com
Sofie säger:

Det var ett mycket trevligt inlägg må jag säga, bugar och bockar! ;)

2009-01-30 | 08:34:38
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback