Jag kan inte sova

Bajs piss och gonnoré typ. Jag har luggigt och läsa Helst av allt vill jag bara hångla med någon, Linda Skugges dagbok. Har läst den förut men tänkte att den kanske var värd att läsas igen. Och ja den är faktiskt rätt bra. Hon verkar ha en så soft liv men ändå så klagar hon bara på hur värdelöst det är. Nästan som jag själv. Fast såpass illa som hon tror att hon har det har inte jag, som tur är. Men ja hur ska lilla jag kunna somna nu då? Ska ju ändå upp om cirkus 5 timmar...

Har pratat med Emma säkert 5 timmar i dag i telefon. Så blir det när man inte hinner att träffa varandra. Jag fantiserar över hur jag vill ha det på min artonårsdag, vilken tårta jag ska bjuda på osv. Är ju nästan bara två veckor kvar efter denna vecka. Paniiik, oh my göööd! Nej inte riktigt sån panik har jag men ska jag gå på krogen? Känns ju nästan lite pinsamt att gå ut då. Men ja.. kanske kan jag och Emma gå och äta på nån fancy resturang och dricka lite vin och senare möta upp alla tjejer och gå på vild hemmafest. Låter som en bra idé! Men men det spörs.

I morgon har jag och Sara grymt mycket att göra... My göööd... Deadline på torsdag liksom... Men det kirrar vi för vi är översuperduper bäst på allting. Men stressad ja det är jag. Kanske därför jag inte kan sova. Ont i halsen har jag också. Borde fan ha gått över nu.

Önskelista födelsedag

Chanel foundation
Makeupstore consealer
Acnejeans needle
Stor svart tröja
Rosa plysh dress
Kedje halsband

Inte mycket aaaaallsssssssssss... Om jag inte får ni döö

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback