Sensommar natt



Sitter här i vinterrusket och fantiserar om sensommaren. Vet precis hur jag vill klä mig och se ut en kväll på krogen. Dessa louboutin till ett par super tighta höga svarta jeans, ett svart eller grått linne med sjuk djup uringning därbak. En svart ysl kuvert väska. och Carries lockiga hår med ett guldigt flätat diadem i pannan. Extremt hårt sminkad ska jag vara också, eller gyllende brunt naturligt.

Bara en av tusen outfits som jag vill äga inom kort och sedan bära ute i natten. Har bara inspiration till festoutfits just nu. Vardagen känns alldeles för trist för att lägga ner energi på. In i dimman, ja tack! Kul att hitta t.ex ett par snyga skor som sedan gör att man ser en hel outfit framför sig... Ja pengar ska man ha också :S

Men drömma kan man och hitta billigare alternativ :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback