Sjuhundra gånger

Träffade mamma i dag. Vi åt. Vi pratade. Vi diskuterade mycket om min 18 årsdag. Hon frågade mig vad jag har tänkt mig efter gymnasiet. Och jag bara "-jag ska härifrån!". New york. Pratade bidrag och sådant. Hon sa "-tänk om du inte kommer in" Ja inte tänker jag flytta hem tänkte jag. Hon pratade om att jag kunde läsa på folkhögskola. Men nej nu har jag bestämt mig. New york. Känns som att tiden rinner i väg, även fast veckorna går sjukt långsamt. Men snart står jag där, mitt upp i livet och ska ha fattat alla mina beslut. Kusliga tanke. Men ändå så är det det jag längtar allraste allraste mest till. Jaja tror hela min blogg består av framtidsdrömmar men jaa nu är det så. Nu sitter jag och ser på nån fet kvinna på trean och äter djungelvrål. Har köpt en tårta som jag ska bjuda mina vänner på nästa vecka (: trevlerns!



Tycker att tatueringen är så sjukt snygg! vill haaaa!

Kommentarer
karin säger:

vart är skorna ifrån?

2009-01-29 | 09:39:07
Bloggadress: http://4ebloggen.blogspot.com
Sofie säger:

Chicy or something (:

2009-01-29 | 22:08:26
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback