Tråkiiigt

Var kommer du ifrån? Sunnemo

Heter? Sofie Amanda Linnéa Nilsson

Hur gammal är du?
17

När fyller du år? 30 Januari

Tycker du om någon just nu? Många

Jag samlar på? Mycket

Gröna eller röda äpplen? Gröna

Ringer du när du är arg/ledsen? Emma och Stina

Vilken tid gick du upp idag? Hmm 12, sen la jag mig igen och vaknade 5

Har du sovit i din egna säng inatt? Nä Malins

Har du sovit ensam inatt? Nej

Har du strumpor på dig nu? Nepp

Hur svarar du i telefon? Hallå eller hej det är Sofie

Vad ska du göra ikväll? Sova

Vad ska du göra imorgon? Gå i skolan, träffa Emma

Var vill du bo när du blir stor? Inte här i alla fall

Vad vill du bli när du blir stor? Mycket

Är det okej att gråta? Ja varför inte

När grät du senast? I dag

Vilken årstid tycker du bäst om? Våren

Laddar du ner musik och filmer från internet? Nej

Skulle du göra om du vann en miljon? Säkert slösa nått enormt

Bär du glasögon eller linser?
Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej

Har du piercing?

Öronen? Ja

Har du tatuering?
Nope

Vill du gifta dig? Vet inte, lite töntigt

Vill du ha barn?
Ja

Solar du ofta?

Är du bra på att laga mat? Ja om någon fyller mitt kylskåp med mat så javisst

Gillar du att dansa?
Beror på

Hur vig är du? Har varit

Vilken är din favoritglass? På pinne

Tror du på ett liv efter döden?
Vet inte

Bor dina föräldrar tillsammans?
Jao

Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du?
Typ blå gröna

Vilka hårfärger har du haft? Blondie, blackis, och brownis

Är du beroende av något ? Ja

Senaste låten du hörde?
Döden död

Bukar du bädda sängen? Jag hatar obäddade sängar

Har du kysst någon under den senaste veckan? Ja

Vad var det senaste du sa? Godnatt

Vem kramade du senast? Sara säkert

Saknar du någon nu? Ja, familjen - djuren



Den fina fågeln Sara målade på mig igår sitter kvar även fast jag har tvättat mig som en galning i dag. Skulle vilja ha en fågel på armen jag. Har liksom en tanke bakom det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback