Grumpy

Sjukt dålig bloggning på min sida. Men har inte haft någon dator när jag har varit i Karlstad. När jag öppnade min dator i dag så såg jag med min förskräckelse att jag fått en spricka i datorn, tårarna börjar självklart spruta på mig. Men pappa har lovat att kolla upp om man kan byta skalet över tangentbordet. Måste ha frusit till i bilen eller något. Riktigt tråkigt i alla fall.

Stockholm med Sara var mycket mysigt, men fick inte tag på mycket. Men en sjukt snygg väska något på topshop också, när jag kommer till Karlstad igen så blir det bilder, lovar. Kanske blir redan i morgon.

Nyår. Vi började med middag hemma hos mig och Stina. Sedan gick vi vidare till en fest på herrhagen men där fick vi inte vara kvar för någon hade sett oss röka hash. Mycket möjligt haha, men vi gick lungt därifrån och mötte upp Keri, vi hade med oss en sunnemoing som vi träffade på festen. Ja sen gick vi hem till honom för Keris fest hade polisen kommit till. Sen gick vi till torget på tolvslaget och jag kramade om nya och gamla vänner. Ingenting blev som det var tänkt. Raggade upp en kille på burgerking och fixade ragg till Sara. Keri snodde mitt ragg för han trodde att jag dissa honom eller nått haha, men jag var sjukt lättad. Jo hur sammanfattar man detta då. Svårt att få med detaljer haha. Men jag och Stina somna i mitt rum vid 4-5 med champange brevid oss, och de i vardagsrummet efterfestade vidare. Vaknade med en lårkaka, skavsår och med rätt så många minnen ifrån kvällen haha.

Jag känner mig sjuk vemodig och ledsen i dag. Vill inte att tiden ska gå så sjukt fort. Jag vill stanna kvar i Karlstad i minst 5 år till, bo med Stina och ha bättre ekonomi. Visst New york lockar som attan, mer människor och modet. Nej nu svamlar jag här. Men igår när jag var i lägenheten helt själv och såg på teve med min varma koppen så kände jag verkligen att nu måste jag få bli lite förälskad. Det är fan min tur nu. Jag har typ varit ute varje helg sen vi började skolan och träffat tusen olika killar. Men ingen har fastnat. Jag hatar livet ibland. Kan det inte bara vara mellandagsrea på killar? Sjukt enkelt skulle det inte vara. Jag ska alltid deppa ihop. Mitt nyårslöfte får väl bli att inte ha så stora förhoppningar på livet helt enkelt. För det kommer aldrig att hoppa fram en kille mittfram för mig  och be på sina bara ben att jag ska bli hans. Det händer bara inte...

Gott nytt år va fan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback