Vad ska man göra ända fram till maj?

Skrev alldeles nyss på ett annat ställe där jag brukar lätta mina tankar att jag skulle börja med ett nyttigare liv i morgon. Jo jag skrev ju i morgon men jag kan ju i alla fall börja dra ner på det i dag. Men vad är det jag gör nu, sitter och äter bullar och lite av Stinas glass (förlåt Stina). Men vad gör man när man känner sig lite ensam och sitter framför Lars Winnerbäck filmen som jag har sett 20 gånger. Men nu kollar jag inte utan lyssnar på hans fina röst. Tänk om Lars hade bott här i Karlstad och hade varit 5 år äldre än mig och varit sprudlande kär i mig. Om han hade friat hade jag tackat jag på en gång. Åh min älskade Lasse. Känner mig smått patetisk hehe. Men jag ger mig tillåtelsen att vara det. Idag. I morgon. Och nästa vecka. Har legat i badkaret en timme och läst, det var mycket skönt. Och nu har jag suttit alldeles för länge med min handduk i soffan. Men jag är i alla fall insmörjd med min nya bodylotion. Har en ansiktmask i ansiktet, som har suttit där alldeles för länge nu. Jag orkar inte. Vid åtta får det bli design Simon och Thomas sen Lipstick jungle. Kul. Kul.

Vart tog elden vägen?


Kommentarer
keri säger:

Vad händer i maj?

2009-01-27 | 15:17:22
Bloggadress: http://polkaglass.blogg.se/
Sofie säger:

Ja du ingenaning. Men varmare blir det i alla fall :D

2009-01-27 | 17:50:21
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/
Arandur säger:

Hoppas du får en härlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-27 | 17:56:48
Bloggadress: http://aranudr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback