Töla

Ointressant

Sömn, vem behöver sömn? jo alla men jag har väldans svårt att somna. Börjar få ont i halsen igen, himlans tröligt det där. I dag har jag och Stina rensat rubbet i lägenheten. Gick med typ tre ikea kassar fulla med sopor till soprummet. Är vi fräscha eller? Men men... Vad händer? Januari ångesten plågar oss alla, gravtest, killproblem, klamydia och sex är ett bekymmer som fyller denna månad. Inte riktigt så farligt är det dock höhö, överdrev lite men är det inte så? Vädret plågar mig nått enormt också, håret dör direkt när man kommer utanför dörren (Emma fixa mitt hår!!!!) och så är det kallt och jävligt. Alla är trötta. Har ingen inspiration what so ever. Längtar efter mami, papi och vossi. Åker troligen hem på fredag för att släkten kommer och firar mig på lördag. Vill ju att pärona ska sjunga för mig på sängen, för att jag säkerligen inte kommer träffa dom när jag väl fyller. Sen åker jag nog tillbaka på kvällen och spelar tvspel/monopol med Emma. Får bli en lugn helg helt enkelt.
Ska frossa i mat som aldrig förr. Vill ha något med ris på fredag bara så du vet mami. Eller så gör du en risrätt och tar med på torsdag, snällaaa!!! Jag ska nog gå och ta mig en nattemacka, fan jag är alltid hungrig. Nää nu saknar jag vovvarna nått enormt. BÖÖÖÖL! Mysa med dom i soffan nu liksom... Kom våren du är efterlängtad!



Pussi <3

Kommentarer
Stina säger:

Nej, det är sannerligen ingen rolig period just nu..

2009-01-21 | 11:21:52
Bloggadress: http://mandarinskal.blogg.se/
Sofie säger:

Nej sannerligen inte! Bläigt är det verkligen... Men tur att vi har varandra i alla fall <3

2009-01-21 | 13:03:25
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback