Ännu doftar kärlek

Vaknade av att mamma kom in och satte sig brevid mig och sa att hon skulle åka till Lars Lerin utställningen. Jag som också vill gå på den. Men så äre. I går träffade jag Stina och det var trevligt, mer sånt när jag är i Hagfors. Hade tänkt ta mig en tur tillbaka till Karlstad i dag för en natt men tar det 2 h att åka buss så pallar jag inte. Så mina planer är la inte så stora för denna dag om man säger så. Hade jag haft målar penslor och papper så hade jag gått lös. Känner för att kladda och uttrycka mina känslor i dag. Men icke. Får fixa med nya bredbandet i stället. Kan bli kul eller frustrerande. Det återstår att se.

För ännu doftar kärlek
och hoppet blir till tro
Ännu blåser vindar
som stillar sig till ro

Jag vill alltid ge dej tid
att ta emot min längtan
Och jag hoppas du tar vid
när min tro är svag


Och tack Emma för natt samtalet i går det behövdes. Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback