Can't Stand Me Now

Var och träffade mina vänner förut och gud så härligt det var att se människor överhuvudtaget. Jag och Olivia stannade till vid lidsbron med bilen och gick ut för att lukta. Barndom luktar det, åh. Sen satt vi några stycken nere vid bron i Sunnemo och rökte och pratade minnen. Hann dock inte vara där så länge, men det var trevligt ändå. Nu sitter jag brevid pappa i soffan och han ser på nån samurajfilm som vanligt och jag käkar bullar hihi. Vet inte vad som händer i morgon. Om det är värt att åka ner till Karlstad eller om jag ska ta mig till mammas lägenhet och hämta grejer eller om jag ska dryga runt här i Sunnemo en hel dag utan att se en enda människa, det är frågan. På Fredag är det i alla fall Karlstad och Arenan, galen hemmafest på lördag är en självklarhet.


Har suttit och kollat på bilder ifrån förr och ååh saknar!

Lidsbron med Angelica Stina och Olivia


Hemma hos älskade Olivia


I dalen med mina älskade


När jag letade efter bilder så hittade jag bild ifrån min förra lägenhet, saknar den lite faktiskt. Små mysigt :)

Nej natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback