Don't look back in anger

Sitter i min säng och kan inte sova. Jag har tvättid om en halvtimme så jag kan lika gärna vara uppe. Gud vilken karatefylla jag fick igår. Börjar faktiskt tröttna på att festa nu haha. Massa utgifter och visst har jag kul men the day after liksom. Vi var hemma hos Malin på Norrstrand och åt lite choklad och drack vin. Sen drog vi oss till Harrys och där köptes öl. Sen taxi till Norrstrand. Sen Donkan. Sen en lång hemfärd för min del med en massa telefonsamtal. Jäkligt fort gick det att gå hem i alla fall. FAN har mina plattisar hemma hos Sara. Jag som ska träffa Emma i dag. Jaja jag får la slänga in mig lite fort till Sara sen då. Och sen typ gå till Herrhagen om inte hon kommer hit. Jaja. Nu ska jag inte festa på ett tag och det ska bli skööönt. Rehab. Rehab. Rehab.



Frukost sen tvätta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback