Hej jag ar i Turkland!

Sitter vid en jatte jobbig dator men jag tror jag overlever. I gar sa blev jag med tva svenska tjejer med ut till staden. vi pimplade som attan pa hotellet sen ı vag till Robin Hood tror jag det hette och sen var vı pa natt the doors eller natt. Dar dansade jag som aldrig forr, pa bardisken tom. Tappade glas hejvilt, brande hal pa saker haha jaja. Sen akte vı med nagra svensktalande turkar till stranden och drack vodka och badade med kladerna pa, det gjorde i alla fall jag hoho. Ar sjukt trott pa hur alla turkar kollar mej som ett javla objekt. Pussar pa mıg hejvilt och glor som fan. Men men det ar val sa det ar har. Men jag far san javla lust att ja gud ja vet inte, forsvinna. Har inte blivit sa brun an, men det SKA jag bli. 

Jag langtar hem efter en dag haha, saknar Stine och Saare och allesammans. Ni ska veta att det finns skit billiga cigg har haha.. jaja.. Nu ska mami ha datorn. ADJO!  

Kommentarer
Keri säger:

Jag saknar dej! Hoppas att du har det jätte roligt och lova att höra av dej så fort du är i svearike igen!! <33 Men oj, jobbigt med slämmiga turkar. Slå till dom om de blir för jobbigt. Du kan alltid hälsa från mej ;) <3

2009-07-05 | 11:39:34
Bloggadress: http://polkaglass.blogg.se/
Jenny - tankar, foton & musik säger:

hoppas du har de supebra:D

2009-07-05 | 12:11:39
Bloggadress: http://penajs.blogg.se/
Stina säger:

haha! köp med cig till mig^^ höhö nej men ha det så himla kul nu (det verkar du ju i och för sig inte ha några problem med att ha!!) Saknar och älskar dig!!!!!!! PUSSS <3

2009-07-06 | 11:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback