Out Of My Hands

Hejsan! :)

Anlände till Hagfors för kanske en timma sen, har ätit kycklingsallad med mamma. Hon irrar runt som en galning med sina packlistor. Jag har släppt allt som har med planering att göra, orkar inte och hur svårt kan det vara att packa för en vecka? Räcker inte en bikini typ? ;) Jag har planerat att bara ligga vid havet ändå så.

I går så drack jag och några vänner öl nere vid älven och sen tog vi oss in till stan för att få se någon artist på rix fm men det blev bara den sista Milow pga många anledningar haha. Sen mötte vi upp David. Gick till Kristin lite och sen vandrade vi vidare och chillade på pråmen. Sen slutade bussarna att gå så det var bara för mig och David att gå längs älven till Färjestad. En mysig onsdag :)

Nu packa lite... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback