Så minns att jag står bakom dig.

Ännu en dag har gått. Stina väckte mig alldeles för tidigt i dag av att hon diskade och gick på toa, så jag tänkte att jag lika gärna kunde gå upp. Då tvingade hon ut mig på en promenad innan vi skulle avnjuta en frukost bestående av te och smörgås på balkongen. Riktigt härligt. Borde gå en promenad varje dag egentligen. Bra för både kropp och själ haha.

Åkte in till stan en sväng för Stina ville köpa skor som hon också gjorde, riktigt snygga killerheels. Mötte upp Keri en sväng och tjötade lite. Ska ha film mys med henne i morgon.

Aftonen blev en lugn sådan, med mysteriet på greveholm och trevligt sällskap.

När ska jag få känna DET?
Känns som någonting som ligger väldigt långt borta.
Framtiden. Vet inte om jag orkar vänta så länge.


Min älskade Sara är saknad. Men snart är vi ett samlat gäng i Karlstad, ska bli riktigt härligt!

Kommentarer
elin säger:

fint kort på er :)

2009-07-31 | 19:17:21
Bloggadress: http://strandan.blogg.se/
Sofie säger:

Tack :)

2009-08-01 | 14:00:31
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback