Sofies back

Kom hem igår och jag längtar faktiskt tillbaka. Fast det var en härligt möte med Keri och Sara igår. Stina och Emma ska jag få träffa idag :D. Emma fyller 19 år i dag också GRATTIS grattis! Drog ut igår i hopp om att det skulle bli lika spårat och roligt som alltid. Men i stället hamnade vi i skogen på någon "fest" och åt korv med bröd yeaah. Bra början det där. Slutade med att jag och Sara gick hem och sov hemma hos Sara och pratade och skrattade hela natten i stället :). Längtar som sagt bort härifrån redan men då får gärna mina älskade vänner följa med. I dag ska vi dra ut igen i regnet och i dag SKA vi ha kul ;) Tappade min spritflaska i asfalten också, buuhu. Jaja. Tattuerade mig som jag skrev att jag kanske skulle göra och det blev en liten fågel på armen, nu är jag sjukt sugen på att täcka hela kroppen ;)



Nu väntar jag på att Stina ska komma och undertiden ska jag packa upp och göra mig hemmastadd i lägenheten :)

Jag vill ha dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback