Tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen

Har nyss anlänt till lägenheten, och nu är jag hungrig. Ska koka mig lite ris och sen äta soppan till. När Stina åker hem till Sunnemo så ska jag storstäda hela lägenheten och mysa runt i mjukisoutfit. Har varit uppe och flängt allt för mycket på sista tiden och jag kan liksom inte sätta mig ner och andas. Känns som att jag andas dubbelt upp. Kanske att jag kan samla Keri och Sara och tvinga dem att se Om en pojke med mig, och bara mysa. Skulle inte vara fel att klicka hem ett par skor.. men för vilka pengar? Ja och en liten jacka och en klänning. Skulle inte vara fel, alls.

Åker kanske till papi nån gång under veckan om Karlstad inte lockar mer :)

Jag ÄLSKAR min tattuering :D

Adjö

Kommentarer
karin säger:

oh känner igen det där, jag är alltid uppe i varv och händer det inget så får jag typ ledsna känslor på en gång eller blir åtminstone sjukt uttråkad och rastlös och kan inte göra något vanligt och hemtamt som ändå är rätt kul!

nu har jag en helg där jag bara umgås med familjen men jag har redan hunnit med den del hemma, ätit med min släkt flera ggr om, i olika hem, plockat vinbär hos farfar, rotat i farmors garderob (hittade bra grejer dessutom <3), åkt till en stad och köpt saker på second hand och varit i min barndomsby och kollat på ett glasmästeri. jag kan liksom inte vara stilla ens när dte är tänkt att jag ska det!

2009-07-18 | 23:18:05
Bloggadress: http://4ebloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback