....

Mamma väckte mig med ett sms om att hon var i stan och ville träffas.. så jag drog mig upp och slängde på mig kläder. Mamma kom och drack kaffe först och hade med en Elle tidning och nya påslakan. Snällt. Sen åkte vi till Pachas och åt buffé. Sen en sväng till Bergvik och jag hittar verkligen ingenting längre, kläder alltså. Köpte kyckling och saft i stället och lite alkohol till ikväll när vi ska fira Malin.

Jag känner mig lite tom och, ja tom. Vet inte varför jag alltid ska känna någonting. Visst det är härligt att känna när man är super glad. Det är en härlig känsla men den där tomheten som jag ständigt känner känns rätt meningslös faktiskt. Det jobbiga i det hela är att jag vet hur man får bort den där tomheten. Men det kan jag inte göra själv. Det är det största problemet, tror jag.

Nej nu måste jag svida om till någonting annat än vad jag har nu sen dra mig till Norrstrand. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback