I heard you say

Shiit åt värsta starka soppan med cocosmjölk förut, shit shit säger jag bara. I morgon får jag äta soppan med ris eller nått haha. Jag hade kul igår förutom att jag och Stina somnade tidigt haha. Tror vi ska köra utgång i dag med.. fast finns det folk ute i dag är frågan? Annars är det bara chill att bara va också.

I dag tvingade vi oss in till stan, käkade och shoppade leggings. Köpte mat också. Yeees...

Har inte så mycket mer att tillägga..

I'm gonna start the revolution from my bed
'Cos you said the Brains I had went to my head
Step outside cos summertime's in bloom
Stand up beside the fireplace
Take that look from off your face
Cos you ain't ever gonna burn my heart out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback