Då får mig. Jag ger mig. Det känns som allt kan börja nu.

Halvligger i min säng och kollar runt lite på det vanliga och vill bli trött. När Stina åkte i eftermiddag så tog jag mig ett bad och sen fixade med naglar och inpackningar och sådant. Sen kom Stina hem och vi såg på teve. Finns inte mycket att se på teven just nu för allt som jag följer har tagit säsongsavslutning. Not so fun. Men hej jag har bättre saker för mig än att se på teve, men inte när jag är sjuk dock. Nu glömde jag nästan att förtälja att jag och Stina städade hela lägenheten i dag. Jag rensade varenda låda i mitt rum och gick och slängde allt onödigt, härligt! Vinet börjar bli klart så snart börjar vi på andra satsen haha. Inte länge kvar tills festivalen nu, och inte länge kvar till sommaren och friheten! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback