Drugs In My Body



Jag sitter och tänker på hur svårt och hur jobbigt allt egentligen är just nu. Fast eftersom det är sommarlov nu så glömmer jag så lätt bort det. Fast skönt är väl det. Längtar så hemskt mycket till Karlstad så i morgon så bär det av dit. Ska shoppa lite med Sara och kanske med Keri, ska köpa shorts, nagellack och säkerligen något annat. Blir troligtvis någon fika också. Längtar så till nästa sommar så jag avlider.. vill lämna allting här nu. Men bara att tänka på annat, för det är fortfarande ett år kvar. Ett år som det kan hända massa otroliga saker på så det är väl bara att se fram emot det eller något sånt. Har i alla fall en bild av hur mitt projektarbete ska se ut och det kommer bli helt sjukt bra, tack mormor och mamma för brainstormingen. Ska bara klara av att göra det också, men har i alla fall skrivit ner mina planer i en loggbok. Är faktiskt lite pepp på att börja med det nu haha. Kanske kan skissa lite på stranden i Alanya. Jaja så pluggis som Sofie känner sig nu har hon aldrig kännt sig. Men det är nog bara kreativiteten som vill fram, mest troligen det. Vad kan jag göra som är kreativt just nu tro? Åhh jag saknar Emmaaaaaaaaaa.. whateveeer haré bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback