Godmorgon

Ja i dag är det midsommar och det är en sån där dag som jag tycker är sjukt överskattad. Tror inte att jag har haft en enda bra lycklig midsommar. Har alltid känt mig ensam eller så har jag varit aspackad (när jag var fjorton) i vänners sällskap. Visst maten är väl helt okej om man bortser ifrån själva maten och går rakt på jordgubbarna på en gång. Som tur var är jag faktiskt riktigt sugen på jordgubbar och gräddglass idag hihi. Fast äta mat ska jag allt göra ändå, måste passa på att äta innan festivalen haha. Kommer inte bli så härligt att sitta och äta rakt ur konservburkar, men det är lite charmigt ändå. Nej nu ska jag äta lite frukost i min mammas sällskap, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback