I'm back from Peace & Love

Åkte hem igår för jag orkade verkligen inte vara kvar, solsting - frös när det var typ 30 grader och ständigt bakis och trött på alla 30 000 människor som vi bodde med på campingen, det var som en stor stinkande soptipp men som tur var missar jag bara i dag. Saknar mitt camp "kuk i helvete" som fan, och visst jag ångrar mig lite för att jag bestämde mig för att lämna festivalen förtidigt. Men det har nog aldrig varit så skönt att duscha och att gå och lägga sig innan solen gått upp i en nybäddad fluffig säng haha. Men jag hade jävligt roligt och jag har nog aldrig festat så mycket som denna vecka och aldrig träffat sådana härliga människor förut. Så det tackar jag för! Inte såg jag många artister, jag koncentrerade mig mest på festandet haha, men det var också värt :)

I dag vaknade jag sent och åt frukost på balkongen hemma hos mamma sen åkte vi till morfars barndoms ställe och solade och badade. Tog det sjukt lugnt, SJUKT HÄRLIGT. I kväll kommer Olivia hit och så ska vi gå ut och äta någonstans :)

Jag ska kolla efter tatuerings ställen i Alanya och kanske tatuera mig sista dagen, är sjukt pepp på det. Fågeln på armen ska på plats någon gång liksom.


Jag tänker på dig allt för ofta nu



Stop crying your heart out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback