När förvirrningen tar fart

Hejsan!

Kom nyss hem till lägenheten. Drog till Karlstad tidigt med mami, var på ikea och så handlade vi mat. Jag fick en ost! Sånt uppskattas hihi. Om en halvtimma börjar tvättiden... Stina borde anlända snart, hmm. Dödligt trött är jag haha.

Vi var hemma hos Stina i går och myste innan vi drog till Hagfors där vi gick "ut". Vet inte riktigt vart vi var under kvällen men rätt kul tror jag att jag hade det i alla fall :) Keri vill dra ut mig på fest i dag på råtorp men jag tror jag står över haha. Gud va allting blev osammanhängande här haha. Tröttheten tar över. Blää. Tvätta var det jaa!

Sparsamma svar håller hungern vid liv
Kom liv, kom liv
och slunga mig rätt in i smeten
Vem ser mina kliv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback