Rosenblad

Jag åkte till Sara och Malin på norrstrand i går där också några andra var, vi drack vin och konverserade. Vid 2 halv 3 någon gång tog jag och Sara cykeln hem till mig och åt chips. Vi bestämde oss för att fredagen fick vara höjdpunkten på denna helg :)

När jag städade i går så fann jag hela vardagsrums golvet fylld med röda rosenblad. Min första tanke var att vi hade haft besök av Amor. Den tanken var fin. Men så var det nog inte.. hihi

Sara ligger och sover här brevid mig, jag tror inte att hon vet att klockan närmar sig 13.00 hihi.

Mitt högra öga är uppsvällt, har suttit med en ismask ett tag men det har inte lagt sig än :(


En kärlekshistoria

Ha en bra dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback