Sommaren är här men inte sommarvädret



Är nyduschad och jag känner verkligen inte för att sätta på mig kläder. Jag vill sätta på mig bikini och springa ut i gräset och lägga mig på en filt och läsa en bra bok eller sitta och proppa i mig inspiration till kommande projekt. Men vädret är inte här. Som tur är ska ju jag och mamma försöka hitta en resa en vecka efter festivalen. Jag hoppas på Grekland eller Spanien.. åh ta mig dit nu. Jag har i alla fall lovat mig själv att till hösten ska jag skita i alla problem som familjeproblem, killar och allt annat allmänt jobbiga saker och verkligen satsa på skolan och på mig själv. För jag vill inte vara kvar här något mer... Tror jag i alla fall. Men det är länge kvar tills dess och mycket kan ändras. Jaja nu ska jag fixa med lite saker och längta ihjäl mig efter Sara haha men i morgon kanske vi ses i alla fall. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback