Sommarlov!

Kom för en stund sen hem ifrån Bergvik, jag och Sara hade lite ärenden. Skolavslutning i dag, riktigt härligt med ledighet. Men jag är också sjukt pepp på att börja skolan igen till hösten, har så många idéer som vill ut. Känns som att det kan bli ett bra år. Detta "år" har nog varit det jobbigaste men ändå det roligaste året i hittills i mitt liv. Definitivt det roligaste :D. Om någon timme kommer Sara med räkor och bakpotatis. Sen vad som händer i kväll återstår att se. Alla andra ska dra ut, men vädret är piss och Sara är fortfarande sjukling. Var ute i går också, flängde runt på uteserveringar och minglade med människor. Åkte hem tidigt men det var ändå en härlig afton med mina kära vänner.. <3



Kommentarer
A. säger:

Sista året är bäst, du har så mycket framför dig!



Svar: Åh, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag hoppas att det blir lite lättare för varje dag, vecka, månad eller år om du så vill. Jag tror inte man kan skynda sånt, känslor, däremot bör man akta sig för att gå miste om fantastiska saker under tiden. För livet stannar ju inte upp även om det känns så. Och kanske är det tur. Kanske behöver vi något som tvingar oss att fortsätta leva.

2009-06-13 | 18:14:26
Bloggadress: http://kandutankadigattalskamig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback