Tell me if it's true

Gick en sväng på stan med några vänner, köpte en matta på indiska till balkongen och en t-shirt. Finns så mycket jag vill ha men jag vet att jag måste lägga mina pengar på annat än kläder, speciellt nu när det bara är två veckor kvar tills festivalen. Men jag vill, vill, vill.

Har en sträckning i halsen så jag sov inte skönt i natt, varje gång jag vände på mig så vaknade jag för det gjorde så ont i halsen. Fattar inte hur jag har kunnat få en sträckning där dock haha. Pratade länge med Sara i dag, det gillade jag. Saknar henne, tror inte att vi har sett varandra på över 2 veckor nu :(. Men men nu ska jag fortsätta att se på Ugly Betty...

Kommentarer
sara säger:

Vi har inte sett varandra på drygt en vecka men det känns som en evighet, bläää på det! Men på fredag då tusan ska vi ses! Dock kommer jag att kommma traskandes i mina fula gamla paltor som vanligt, men det får jag bjuda på.

2009-06-09 | 21:47:20
Sofie säger:

Haha men det känns som att det är två veckor. Ja men det kommer jag med, om jag inte lyckas övertala någon att köpa mig något nytt och fräscht ;) Fast tvek där va.

2009-06-09 | 22:19:10
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback