Tjolahopp

Godermorgon! Sitter här i mammas gigantiska nattlinne som jag älskar eftersom jag får en kulturtants känsla över mig själv. Lite finsk känner jag mig också haha. Jag är på mammas balkong just nu och har nyss ätit frukost. Jag dör redan av tristess. Vad händer med denna dag? Alla är sjukt opepp just nu eller sjuka. Jag har tillfrisknat sjukt bra faktiskt. Har bara lite ont i halsen. Och min pepp börjar komma tillbaka, fast jag borde ta det lugnt med den här peppen för man vet aldrig vart den leder haha. Vill göra nått i alla fall. Få någonting nytt att få ångest över. För den ångesten som jag sitter fast i just nu är inte den bästa. Fan ta mig till sommaren och festivalen, nu, nu, nu, nu... Neej hare gött!


Sitter och kollar på skor. Dessa sandaler skulle vara perfekt för mig på stranden ;) 299 kr nelly.se


I waaant them. 999 kr Steve Madden nelly.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback