Would you like if I took your hand in the darkness?

Jag spottar ärligt talat blod. Nått fel är det med min kropp just nu haha. Har myst med Stina hela kvällen framför teven, såg en läskig film, så är smått mörkrädd just nu. Min sänglampa funkar inte så det enda ljuset jag har är datorn. Mitt rum känns enormt och tomt. Ensamt.

Åh jag såg reprisen av Gossip girl tidigare i dag, åh vad jag älskar den serien. Många känslor som kom upp och en massa tårar. Jag vill också ha en Chuck. Åh! Alla borde få ha en egen Chuck. En kille som man trånar, älskar och som man inte kan få, men tillslut så slutar allting lyckligt och man får varandra. Som på film :) Helt underbart.

Linnéas låtar får mig alltid på bättre humör.. :)

http://www.myspace.com/linneaholmqvistlidh


Nej nu ska jag gå in i drömmarnas värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback