Am your number one

Sitter på bussen påväg ner till Hagfors nu, har läst klart Fröken Julie av August Strindberg. Så jag slog upp datorn för inte alls länge sen. Tror att det är bra för mig att vara själv i några timmar och bara tänka på allt, även fast det är jobbigt. Men jag tänkte i alla fall gå av på bussstationen och sedan gå till färghandeln, sen sätta mig på telehuset och äta en bulle eller något. Min budget vill inte köpa mat. Tänkte hinna med bussen hem vid 3, så jag stannar till på Sprakberg tills jag drar vidare till Karlstad. Får hoppas på att tandläkarbesöket går fort. Nu är jag i myra för dom som vill veta, så nu borde väl bredbandet brytas snart höhö. Längtar till helgen så jag dör. All or nothing! Oh yeah!



Du är snart glömd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback