http://kandutankadigattalskamig.blogspot.com


Jag vill egentligen inte erkänna detta, men jag tror att jag skulle leva så mycket mer med dig vid min sida. Jag vill leva för mig, jag vill inte behöva någon. Jag ska inte behöva någon. Jag är liksom självständigheten själv. Jag har alltid varit Hon Som Klarar Sig Själv. Jag trodde det klädde mig, att det var vägen till lycka. Men så sa någon "vet du A, det finns ingen mening med att vara självständig om man inte har någon att vara det med".

Det finns ingen mening med att vara Hon Som Klarar Sig Själv. Livet handlar inte om att klara sig. Det är så mycket mer än så.

Jag tror att det kanske är att promenera hand i hand med någon som tycker att jag är vackrast i hela världen och som flyttar sin kropp lite närmare min under mörka nätter för att visa att det inte finns något att vara rädd för.

Ja, det tror jag livet handlar om. Kärlek alltså.

Hittade denna blogg för en stund sen och nu har jag suttit och läst varenda inlägg hon har skrivit. Hon berör mig så enormt. Allt hon skriver känns så ärligt och så jag i vissa delar. Läs denna okända människans blogg. Hon skriver bara om kärlek.

Sov sött



Kommentarer
Anonym säger:

ja hon skriver jättefint.... :D

2009-03-31 | 11:12:37
Anonym säger:

ja hon skriver jättefint.... :D

2009-03-31 | 11:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback