Invisible

Det är något fel med tevekanalerna här hemma så jag har fått sett på tv1000 action hela dagen. Ganska trist med tanke på att jag inte gillar action alls. Men det kom upp en film som var precis som den svenska filmen Osynlig fast en amerikans version. Slutade nästan lika, fast nu var det tjejen som dog i stället. Ja känns rätt trist faktiskt.

Är väldigt sugen på att börja skriva någonting. Skriva en biografi eller bara en liten bok med fina ord. Fast att skriva en biografi i min ålder kanske inte är så aktuellt egentligen. Och med alla läxor som jag har borde jag verkligen inte fokusera på något annat än just dem. Men varför ska man alltid göra som alla andra? Man vet ju ändå att det är hur man är som person som avgör hur man blir som människa. Inte sant?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback