Jäger


Bilden är tagen av Kristina Wallner


Hittade en gammal bild på bdb som beskriver en vanlig karatefylla ungefär. HEMSK bild. Lite efter detta så dansade vi och sjöng till Damöb "vi rockar fett". Är väldans sugen på en utgång. Jag och Stina sitter och planerar peace and love festivalen som vi och ett gäng kommer att infinna oss på i sommar. Måste köpa biljett så att våra planer går i stöpet. Det kommer bli fett haha. Jag är på jätte bra humör nu, måste vara för att jag sitter skavfötters med min Stina. Resten av dagen sov jag bort i min säng. Enda vettiga att göra när man är sjuk egentligen. Nu är det callgirls dagbok, måååste bara se. NÄÄ skojja!

Kommentarer
malin säger:

Jag vill också på P&L!!!! Fan för att man måste jobba!!

2009-03-31 | 17:52:25
Bloggadress: http://malinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback