Lite bilder ifrån stolprojektet



Nu när jag väl är i gång så kan jag visa er lite bilder som jag hittade på fugik.se. Här sitter jag och Sara och tänker.



Här har Sara börjat med sin stol och vad jag gör har jag ingen aning om.



Jag saknar tröjan jag har på bilden. Alldeles ny och i första tvätten blev det ett stort hål. Jag ser väldans trött ut också, första lektionen. Min verktygslåda ;)



Jag tror att det är Ebba som står och blandar färg



Våran största designstudio. Lyser inte min rosa väska upp så säg ;)

Gud jag har så tråkigt. Morgonen är värst när man är förkyld, kan inte svälja för det gör helvetes ont och så är man alldeles tät. Nu känns det bara som att jag har varit på min livs konsert och är väldans bakis. Har gjort mig våfflor eftersom det är våffeldagen, som den svenne jag är så gör jag ju själklart som alla andra. Har diskuterat med Sara över sms och hon har intalat mig att jag ska klara nästa vecka även fast det kommer bli mycket för mig. Vill göra allting klart i skolan, vara frisk, införskaffa mig brillor och sen steka på en uteservering och må alldeles underbart.
GE MIG!

Nu ska jag plugga lite kultur och idé historia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback