Sara Persson

Tänkte jag skulle skriva lite om min vän Sara. Vi har känt varandra i nästan 2 år nu och vi har hunnit att utveckla en otroligt stark vänskap. Jag har inte alls lätt att släppa in människor på livet men Sara hade jag inge problem med alls, kanske är det för att vi är så lika. Vi är båda lika målinriktade, ambitiösa, älskar design, vi tänker nästan alltid på samma saker, ja en massa saker, vi kollar t.o.m på samma killar (om det är bra eller dåligt vet jag inte). Sara har ställt upp så enormt mycket för mig på senaste tiden, hon har kommit med bra svar på alla mina frågor, tröstat mig när jag har gråtit mig till sömn. Ja helt enkelt funnits där för mig. Så tack Sara! Du ska veta att jag alltid kommer att finnas där för dig som du har funnits där för mig.



Kände att jag ville få ur mig detta. Nu ska jag försöka lägga de jobbiga veckorna bakom mig och finna mig själv igen. Inte låta killar ta min energi och inte någon annan heller för den delen. Bara vara med människor jag känner mig trygg med och så ska jag försöka ha så kul som möjligt.

Ni ska vara glada att ni har vänner, för det är alltid de som finns där när allt annat faller... Det finns ingenting som heter "slut" i vänskap.

Ha det bra!

Kommentarer
S säger:

mycket fint skrivet!

2009-03-12 | 18:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback