Sjukling dag 5

Sitter och ser på våra värsta år nu och ja inte direkt underhållande är det. Hade tänkt att jag skulle byta lakan, dammtorka och plocka lite i mitt gamla rum här i Sunnemo. Men orken vill sig bara inte. Duscha skulle jag egentligen behöva göra också. I morgon åker jag till Karlstad även fast jag är lite förkyld, känner att jag behöver komma ut i verkligheten lite. Mysa med Emma på kvällen, kanske att Sara kommer in till stan också. Jävla väder! Bestäm dig.



I morgon ska jag springa in på H&M och köpa ett läppglans, har inte haft nått på en månad nu. Och det är inte vanligt det. Läppglansoholic I am. Och H&Ms billiga är perfekt när du äter upp läppglans ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback