Slackerbitch

Vaknade med att solens strålar lös in genom persiennerna alldeles för tidigt, så jag gick upp och då hade Stina inte ens gått till skolan. Så jag satte i gång och städade hela lägenheten, bytte t.o.m gardinerna i köket och skakade mattorna på balkongen, blev klar klockan 10. Sen så satte jag igång med att installera den nya skrivaren. Började på en gång pyssla och fixa med ikea kartongerna, blev ett si så där resultat. Jag blir aldrig nöjd med saker jag gör nu för tiden. Ja vad har jag gjort fram tills nu då? Stekt på balkongen såklart. Duschat. Bestämt mig för att gå på fest i bushen. Tänkt på sommarens alla bravader. Det ska lätt bli peace and love, Winnerbäck, Laksoo, Dia psalma, Parken.. ja massa mer kommer. Men bara att Lasse kommer gör det väldigt självklart att jag ska befinna mig där denna sommaren.

Kärleken då? fdoifhsdigfndsklgndslgsnlk

Vem vill inte ha en mysig pojke att mysa med på en filt när solen har värmt upp gräset? ÅH!

Kommentarer
angelica säger:

ja, det är mysigt med en mysig pojke att gosa med på en filt :) du finner honom snart sofie!

2009-03-19 | 15:07:08
Bloggadress: http://angelicaalamaa.blogg.se/
Sofie säger:

Har du hittat honom Angelica? I så fall är jag mycket glad för dig skull. I bland känns det omöjligt att hitta en pojke. Men en dag så! (:

2009-03-19 | 15:42:36
Bloggadress: http://retrosofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback